Wat gebeurt er wanneer er niemand aanwezig is?
Laatst gewijzigd op: 2023-03-07 10:43Minimale wachttijd van 15 minuten
De minimale wachttijd is 15 minuten. Als er binnen die 15 minuten door jou twee keer is gebeld naar de klant, en vervolgens ook een keer naar Brenger, krijg je akkoord om na 15 minuten door te rijden. Je ontvangt dan 75% van de beloning, ook wel voorrijkosten genoemd. Belangrijk is wel dat je dit tijdig hebt gemeld bij Brenger, niet pas achteraf.
Niemand thuis bij het ophaaladres?
Wacht minimaal 15 minuten en bel de contactpersoon van het ophaaladres minstens 2x.
Maak een foto van de voordeur, zodat wij aan de klant kunnen bewijzen dat je er bent geweest zodat we voorrijkosten in rekening kunnen brengen bij de klant.
Bel Brenger om aan te geven dat je wegrijdt. Je ontvangt alleen voorrijkosten wanneer je de situatie tijdig aan Brenger doorgegeven hebt. Niet achteraf pas bellen!
Let op!
Dit beleid geldt met uitzondering van veilingen en zakelijke opdrachten. Hierbij kan het voorkomen dat je langer dan 15 minuten moet wachten in verband met een wachtrij. Hierdoor is de beloning van een opdracht bij een veiling standaard ook iets hoger! Als je moet wachten, ontvang je € 7,50 wachtgeld per kwartier. Dit gaat in na de 15 minuten dat je standaard moet wachten. Ook is het belangrijk dat je vanaf het moment dat je begint met wachten dit aan het support team laat weten.
Niemand thuis bij het afleveradres?
Wacht minimaal 15 minuten en bel de contactpersoon van het afleveradres minstens 2x. Lever het product af bij de buren als dit mogelijk is, en maak een foto van het huisnummer & de voordeur. Lukt dit ook niet? Bel dan direct met Brenger, dan zoeken we samen naar een oplossing. Wanneer je dit niet doet en het product achterlaat zonder contact op te nemen met de opdrachtgever of met Brenger, ben jij volledig aansprakelijk voor eventuele schade.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren